דום נשימתי בשינה – איך מטפלים?

תופעת דום נשימתי היא תופעה אשר גורמת להפסקות קצרות בנשימה במהלך השינה בגלל חסימה של דרכי הנשימה העליונות. התופעה נפוצה יותר בקרב גברים מאשר בקרב נשים והיא עלולה לגרום ללא מעט סיבוכים ביניהם עליה בלחץ הדם, עלייה בסיכון לחלות במחלות לב וכן סכנה מוגברת להתפתחות אירוע מוחי. ישנן מספר דרכים מגוונות לטפל בתופעה זאת חלקן יוצגו לפניכם כעת.

כיצד תטפלו בדום לב נשימתי?

מעבר לסיכונים הממשיים אשר עלולים להיגרם בעקבות דום לב נשימתי או הפסקת נשימה בשינה אנשים הסובלים מתופעה זאת חשים במהלך היום עייפות מוגברת, עצבנות, מחסור בשעות שינה או נחירות. על מנת להחזיר את איכות החיים התקינה ניתן לטפל בתופעה במספר דרכים ביניהן דרכים טבעיות כגון הורדה במשקל או שינוי תנוחת השינה. במקרים בהם שיטות אלו אינן פועלות ניתן לטפל בתופעה בעזרות שיטה המלמדת כיצד לנשום נכון. כיום ישנן מגוון רחב של סדנאות ושיעורים המלמדים כיצד להשפיע על הנשימה ולאפשר לה להיות חלקה ונינוחה יותר. לבסוף, במקרים חמורים בהם פתרון טבעי פשוט אינו עוזר ניתן להיעזר במכשיר רפואי אשר תפקידו להשפיע על הנשימה ולהקל עליה.

החשיבות של שינה איכותית

אין ספק כי לשנת הלילה ישנה השפעה גדולה מאוד על מהלך היום שלנו. שינה לא איכותית עלולה להשפיע עלינו בצורה שלילית ולהפוך אותנו לעצבנים יותר, רגישים יותר ונוחים יותר לכעוס. תופעת דום נשימתי בשינה אמנם עלולה להוביל איתה סכנות בריאותיות רבות אך היא בראש ובראשונה משפיעה על התפקוד הסדיר שלנו במהלך היום ולכן חשוב מאוד לטפל בה. עוד קודם שאתם פונים לרפואה הקונבנציונלית מומלץ לבחון מספר שיטות טבעיות לטיפול בבעיה אשר ביכולתן להשפיע עליכם במהרה ולהחזיר לכם תוך זמן קצר את איכות החיים שלכם.

General Uncategorized אורח חיים חיות טיפוח ויופי משפחה ספורט צרכנות רפואה תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סגולות עץ המורינגה
יש לא מעט עצים שנהוג לחשוב כעליהם כעל עצים עם תכונות מיוחדות ואחד מהם הוא כמובן עץ המורינגה. מדובר על...
קרא עוד »
אפר 16, 2020
טיפול בדליות הרגליים
לא מעט אנשים סובלים מהתופעה של דליות הרגליים, היות ומדובר על בעיה מוכרת ונפוצה למדי. מדובר למעשה על...
קרא עוד »
אוק 14, 2020
מזרון לפצעי לחץ
מזרון לפצעי לחץ יכול להוות את הפתרון המושלם עבור כל אדם שסובל משיתוק ולא מסוגל להזיז את גופו בצורה...
קרא עוד »
אפר 05, 2020