מה כמות הצריכה המומלצת של גיינרים?

ספורטאים ואנשים שמשקיעים בפיתוח הכושר והגוף זקוקים למנות מוגדלות של מרכיבים מסוימים. אלו נועדו לאפשר להם לשמור על איזון ועל הזנה מתאימה בהתאם לאנרגיה שהם מוציאים באופן שגרתי. היות שכך ההמלצה היא לצרוך תוספי מזון מסוימים אשר המטרה שלהם היא לספק לגוף את מכלול המרכיבים הנחוצים לו בהתאם לנתוני הבדיקות האישיות, וכן לפי אופי הפעילות הגופנית והתדירות שלה.

 

אבקת גיינר

אחד התוספים הפופולאריים והנחוצים מוכר בשם אבקת גיינר. זו אבקה אשר מטרתה היא להעלות את המסה או את משקל הגוף של הספורטאי. מרכיבי האבקה מותאמים באופן מדויק לספורטאים אשר המטרה שלהם בנטילת התוסף הוא לשפר את מסת השריר. וזאת לצד עלייה רצויה במשקל. האבקה משלבת בתוכה פחמימות, שומנים, חלבונים, חומצות אמינו וסיבים תזונתיים. כמו כן יש מוצרים שמכילים גם נוגדי חמצון ומינרלים. האבקה הזו מספקת לספורטאים עושר תזונתי רב אשר מאפשר לו להתמודד עם המאמץ ועם הלחץ בעת ביצוע הפעילות, ויחד עם זאת לשפר את מסת השריר.

 

התאמה לצורך האישי

כאשר צורכים תוספי תזונה תמיד חשוב לזכור כי אין כלל אחיד שתקף לכל אחד באשר הוא. לכל אחד מאתנו יש גוף, משקל ונתונים אישיים. ועל פיהם צריך להתאים את צריכת התוספים המתאימים. וזה נכון בהחלט גם באשר לנטילת אבקת גיינר. כבר בעת הקנייה יש להתייחס להרכב המוצר ולאיכות שלו, ליחס בין החלבונים לפחמימות ובאופן כללי לרמת האיכות של האבקה. בנוסף כדאי להתייעץ עם מומחה בענייני תזונה שיעזור לכם להגדיר את המטרה שלכם ואת התוסף הנכון לכם ביותר. וזאת כדי שתדעו איזו אבקת גיינרים לרכוש, ובאיזו כמות לצרוך אותה באופן שגרתי. כך תהיו רגועים כי אתם נוטלים תוסף מומלץ בכמות מתאימה.

General Uncategorized אורח חיים חיות טיפוח ויופי משפחה ספורט צרכנות רפואה תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה הכי מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר בתל אביב?
קיימים עסקים רבים העוסקים בהסרת שיער באמצעות לייזר, אך רבים מאלו המעוניינים בכך מבצעים זאת ברשת...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
כאב גב תחתון
כאבי הגב השכיחים ביותר נובעים מהדיסק בעמוד השדרה התחתון. אזור זה הוא הפגיע ביותר ולעתים קרובות...
קרא עוד »
יול 27, 2022
הפלה פרטית- כמה זה עולה?
אם נכנסת להריון לא מתוכנן ואת שוקלת לבצע הפסקת הריון פרטית, את בוודאי מוצאת את עצמך שואלת לא מעט שאלות...
קרא עוד »
אוג 10, 2021