טיפים לסובלים מכאבי צוואר

כאבי צוואר

כאבי צוואר יכולים להפריע לחלוטין לשגרת היום שלכם. אם אתם עובדים מול מחשב, בכלל, במקרים מסוימים כל זמן מסוים אתם תצטרכו להניע את הראש קדימה, אחורה, או לשבת על כורסאת מסאג' כאשר התנועות הללו לא ממש מזיזות את הכאב מהמקום שלו.

חשוב להבין, הצוואר מהווה צומת רגישה מאוד בגוף האדם והנזקים שמתעוררים בו הם בדרך כלל הם נזקים מצטברים.

למשל, עבודה בצוואר כפוף, יכולה לגרום בטווח הארוך לכאבי צוואר מתמשכים.

איך זה קורה? באזור הצוואר יש כמו דסקיות שמסודרות בצורה מסוימת. זעזוע, מכה או קיפול הצוואר יתר על המידה, גורם לתזוזה בדסקיות הללו ובסופו של דבר לכאבי צוואר.

אז מה אפשר לעשות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

כאבי צוואר:

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כאשר אתם מרגישים כאבי צוואר, זה להבין מה אתם עושים לא נכון ברמה היום יומית שגורם לכאבים הללו.

האם אתם עובדים במעבדה עם כלים זעירים? אולי אתם מכופפים את הצוואר למשך שעות ארוכות. אם אתם עובדים מול מחשב נייד, האם המחשב מולכם או מתחתיכם? אם המחשב נמצא מתחתיכם, סביר להניח שאתם מותחים את הצוואר כדי לראות את המסך. זהו לא מצב אידאלי.

במקום זה, אתם יכולים להגביה מעט את המחשב. הצוואר לא אמור להיות זקוף לחלוטין, אולם הוא צריך להיות כמעט זקוף וכך עליכם לעבוד עליו.

כדי להפחית את הכאבים אתם יכולים להתייעץ עם פיזיותרפיסט שייתן לכם תרגילים לשחרר את הצוואר התפוס.

תרגיל כמו להזיז את הצוואר אחורה, קדימה, לצדדים בקצב תנועה מסוים, יכול לשחרר מעט את הצוואר, תרגלו את זה שוב ושוב, וכאשר תחושו כאבים השתמשו בתרגילים הללו.

 

הטיפים באדיבות אתר רלקס מרקט

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי גם יענין אותך...

תחתונים נוגדי שפשפת

למה נגרמת שפשפת ומה עושים נגדה?

שפשפת היא נזק לעור שנגרמת כתוצאה משפשוף חוזר. אזור מחורץ הוא בעצם גורם לסימנים ולשריטות כואבות ומדממות, בו עורכם המיוזע והמלוח התחכך בבגדיכם. האזור המחורץ

קרא עוד »