לא רק להרגיע את התינוק – תרגילים עם כדור פיזיו

רוב האנשים עשויים לחשוב שהאימונים עם כדור פיזיו דומים יותר לילדים, אבל הם לא קלים כמו שהם נראים וצריך לבצע אותם בצורה הנכונה כדי להביא תוצאות. להלן מספר תרגילי כדור בחדר הכושר או בבית שתוכלו לנסות אם אתם מתחילים.

 

סקוואט כדור מעל הראש

בתרגיל זה, הן הידיים והרגליים מופעלות. תוך כדי החזקת הכדור מעל הראש, כופפו את הברכיים ועשו סקוואט. ביצוע 10 עד 15 כאלה מחזק את הידיים, הכתפיים ואת שרירי הדלתון. זהו תרגיל קל ויעיל וכל מה שנדרש הוא כדור פיזיו.

 

לחיצת כדור בעמידה

תרגיל זה עובד על המותניים, הגב התחתון והירכיים הפנימיות. ראשית, עמדו ישר והניחו את הכדור בין הרגליים, ליד הברכיים. ואז בצעו סקוואט למטה, צרו זווית של 90 מעלות ולחצו את הכדור. הישארו בתנוחה זו זמן רב ככל האפשר והישארו מאוזנים. ככל שהכדור גדול יותר, קשה יותר לבצע את התרגיל הזה. מתחילים יכולים להשתמש בתמיכה של קיר או כיסא, אם הם מתקשים לעמוד ישר. בצע זאת 10 פעמים במשך 35-45 שניות לקבלת תוצאות אפקטיביות.

 

בטן סטטי

תרגיל זה מועיל לכתפיים וזרועותיך ומגביר את עוצמת תרגיל הבטן סטטי הרגיל. קח את רגלך השמאלית ומתח אותה לאחור, בזמן שאתה מניח את הידיים והמרפקים על הכדור. קח את רגל ימין ומתח אותה מאחור, ותן לשתי הרגליים להיפגש. עשה זאת 6 פעמים, 30 שניות לסט.

 

ירידות תלת ראשי

תרגיל זה עובד על פלג גוף עליון ומחזק את התלת ראשי שלך ואת שרירי הרגליים. כדי לבצע זאת עליכם לשבת על הכדור כאשר הרגליים יוצרות זווית של 90 מעלות. הרחיקו את הברכיים אחת מהשניה והניחו את הידיים על המותניים. הזיז לאט לאט את הירכיים קדימה כך שהם יהיו כמה סנטימטרים לפני הכדור. לאחר מכן, השתמש בתלת-ראשי שלך כדי להוריד את הידיים למטה כמה סנטימטרים ולחזור למצב ההתחלה. וודא שהגב שלך נשאר זקוף וחזור על כך 10-15 פעמים.

 

לרכישת ספת כושר או כדור פיזיו הציצו במבחר הכדורים שאנו מציעים באתר והזמינו אחד עכשיו.