הסרת קעקועים ללא ניתוח וללא צלקות

הסרת קעקועים עשויה להיות כואבת מאד, כירורגית ולרוב עם צלקות קשות לכל החיים. אבל היא יכולה להתהוות לגמרי שונה. מעוניינים לדעת כיצד ניתן להסיר קעקועים ללא ניתוח וללא מגע, תוך סף כאב מינימלי עד לא מורגש? במאמר זה נעדכן אתכם על שיטה ייחודית ליישום מלא של הסרת קעקועים. שיטה זו מבוססת על טכנולוגיית לייזר ומביאה לתוצאות מרשימות מאד לכל מטופל.

הטיפול נקבע על פי צבעי הקעקוע

עבור צבעים כהים משתמשים באורכי גל מסוג אחד ועבור צבעים בהירים – משתמשים באורכי גל מסוג אחר. הטיפול מתבצע בשילוב כל אורכי הגל המבטאים את צבעי הקעקוע שלכם והוא נעשה בשלבים. במפגש הראשון לא תראו הסרת קעקועים וגם לא בשני. במפגש השביעי ייתכן כי תחוו הסרת קעקועים. על זמני ההסרה נרחיב בפרק הבא.

זמני הסרת קעקועים מהירים

ניתן להסיר קעקוע בתוך 7-15 מפגשים, כאשר לעתים הטיפול עשוי להתרחב ל- 18 מפגשים. בפגישת הייעוץ הראשונית עם יועץ/ת מכון הסרת קעקועים ניתן לקבוע את זמני הסרת הקעקועים, כלומר את כמות הפגישות המבוקשת ליישום מלא של ההסרה. היועץ וצוות המטפלים יראו, על פי סוג הקעקוע כמה זמן נדרש ליישום מלא של ההסרה ויעדנו אתכם כדי שתוכלו לקבל החלטה אם להירשם לסדרת הטיפולים.

יישום סדרת הטיפולים בפועל

היישום נעשה על בסיס ידע ואסטרטגיה שחוברה מראש. קעקועים כמו שלכם נראו כבר רבות בעבר במכון זה ולכן יידעו בדיוק מה לעשות כדי להביא להסרה הכי מהירה והכי יעילה של הקעקועים. המטופל מגיע בכל טיפול למכון ומורח חומר אלחוש לעור שיסופק לו במקום. לאחר מכן הוא נכנס לבצע את טיפולי הלייזר, כשבסוף המפגש תהיה דעיכה של צבע הקעקוע. גם אם מדובר בדעיכה קלה או אפילו בהבהרה בלבד, זה צעד בכיוון הנכון. במפגש הראשון או השני זו כנראה תהיה התוצאה ולכן אל תצפו למענה הסרה מהיר כבר אז.

מצב הקעקוע במפגשים מתקדמים בסדרה

במפגשים מתקדמים כמו 6-7 הקעקוע כבר ייראה כמעט דהוי ובמקרים מסוימים מחוק לחלוטין כשמה שיידרש עכשיו הוא ביצוע ניקיונות להחזרת מצב העור למה שהוא היה. במילים אחרות, ירידה לרזולוציות קטנות כדי ליצור תוצאת טיפול מושלמת.

יתרונות הסרת קעקועים בלייזר

הטיפול כמעט שאינו כואב ולעתים מעקצץ בלבד. זה בוודאי עדיף על התעוררות מניתוח כואב. בנוסף, הטיפול חף מצלקות. אין ולו סימן הכי קטן של עור חרוך או פצוע. מה שאתם מקבלים הוא את מצב עורכים בטרם הקעקוע. לא יהיה זכר לקעקוע וגם לא לטיפול. העור שלכם פשוט יחזור למצבו היפה והקודם. יתרון זה חשוב במיוחד כשמדובר בקעקוע באזור בולט וחיצוני כמו הפנים, היד או הרגל, שכן צלקות הן לא מראה שהייתם רוצים שיהיה לכם, בטח שלא כתוצאה מטיפול חיוני של הסרת קעקועים.

General Uncategorized אורח חיים חיות טיפוח ויופי משפחה ספורט צרכנות רפואה תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוכל לכלבים
לא תמיד אנחנו יודעים איזה אוכל לקנות לכלב שלנו. בדרך כלל אנחנו נותנים לו את האוכל הכי זול שיש בחנות. זו...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
באיזה גיל בדרך כלל נתקלים באבנים בכליות?
אבנים בכליות היא מחלה שקורית בשל הצטברות מלחים בשתן והיווצרות מלחים בכליות – מה שיוצר את האבנים...
קרא עוד »
יול 19, 2020
גילוי היתרונות הפחות מוכרים של נטורופתיה ורפואה טבעית
נטורופתיה ורפואה טבעית, לעתים קרובות בצל עמיתיהם הקונבנציונליים, טומנות בחובן אוצר של יתרונות שרבים...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023